Viper Jet 1450mm EPP - červený ARF set

Viper Jet 1450mm EPP - červený ARF set
Kód: 4ST1476-RA

Množství na skladě více než 10
Aktualizace skladu 12.04.2024 03:24
Dostupnost do 3 dnů

Cena s DPH 13 990 Kč
Cena bez DPH 11 562 Kč

EAN 8595241365756
Výrobce PELIKAN



Doprava
ČP-Balík, pouze pro zboží do délky 1m0 Kč
Nadrozměrné zboží nad 1m délka420 Kč
Osobní odběr0 Kč

Popis produktu:

ARF set polomakety sportovního tryskového letadla z pěnového EPP s 90mm dmychadlem se střídavým motorem, 80A regulátorem, 8A UBEC, servy a elektrickým zatahovacím podvozkem. Pro napájení 6S LiPo 5000 mAh.

Sportovní tryskáč Viper původně vznikl v 90. letech minulého století jako amatérský stroj poháněný tlačným pístovým motorem s mnohalistou vrtulí. Protože ale tvůrcům pořád chyběl tah, dospělo se v roce 2005 po několika přestavbách a zkouškách různých proudových motorů k provedení poháněnému motorem General Electric J85, se kterým byli už bratři Hanchetteové spokojeni. Aby ne, J85 pohání třeba lehký stíhací Northrop F-5 nebo bitevní Cessnu A-37 Dragonfly! Pokud nemáte cca 650 000 dolarů na zakoupení dospělé stavebnice a volných 3500 hodin na stavbu, můžete to zkusit s naším ARF setem, jenž budete mít k letu připravený za dobu, kterou zabere nabití pohonného akumulátoru! Malý Viper sice nebude nadzvukový, ale na nějakých 150-170 km/h to vytáhnete bez problémů.

Polomaketa amerického sportovního proudového letadla z pěnového EPP poháněná dmychadlem o průměru 90 mm se střídavým motorem. Model je určen pro zkušenějšího pilota, který již spolehlivě zvládá létání s běžnými akrobatickými modely.

Trup modelu je zhotoven z pěnového EPP lisovaného do negativní formy. Dmychadlo o průměru 90 mm je umístěno v zadní části trupu; přístup k němu získáte po sejmutí krytu na spodní straně upevněného 2 šrouby. Dmychadlo pohání střídavý motor BL3541-1450 s regulátorem Hobbywing 80 Opto. Pro napájení palubní elektroniky je nainstalován UBEC stabilizátor napájení Hobbywing se zatížitelností 8 A. Elektronika a pohonný 6S LiPo akumulátor jsou uloženy v prostoru kabiny pod rozměrným odnímacím krytem. V zadní části kabiny je umístěna zapojovací deska elektroniky, do které jsou přivedeny kabely serv ocasních ploch, řízení příďové nohy a kabelové svazky od serv v polovinách křídla. Z desky jsou potom vyvedeny jednotlivé servokabely pro zapojení do vašeho přijímače. V přední části kabiny najdete elektronický sekvencér ovládající zatahování podvozku.

Dvoudílné křídlo s polosouměrným profilem a elegantními winglety spojované uhlíkovou trubkovou spojkou je rovněž z pěnového EPP. Křidélka a štěrbinové vztlakové klapky jsou ovládány krátkými přímými táhly s kulovými čepy dvěma páry serv upevněnými na snadno demontovatelné plastové krytky. Pod plastovými krytkami na náběžné hraně křídla jsou nainstalována LED poziční světla. Kabely všech serv a zatahovacího podvozku jsou pro jednoduchost svedeny do kabelového svazku zakončeného jedním multikonektorem, který se po upevnění křídla na trup zapojí do zapojovací desky v trupu.

Ocasní plochy jsou z pěnového EPP, k trupu se upevňují šrouby. Pro ovládání kormidel slouží serva umístěná v kýlovce resp. ve vodorovném stabilizátoru upevněná na snadno demontovatelné plastové krytky.

Podvozek je tříkolý elektrický zatahovací s odpruženými duralovými nohami. Kryty podvozku jsou ovládány zvláštními servy, činnost podvozku je řízena elektronickým sekvencérem zajišťujícím vpravdě maketové fungování: např. u hlavních noh v křídle se nejprve otevře kryt kola, poté se noha vysune nebo zasune a nakonec se opět uzavře kryt kola. Příďová noha je řízena zvláštním servem zapojeným do kanálu směrovky.

Všechna serva jsou digitální 9 g s kovovými převody.

Pro ovládání modelu budete potřebovat přinejmenším šestikanálovou RC soupravu pokud model ponecháte ve výchozím provedení, kdy obě serva křidélek, klapek a polovin výškovky jsou zapojena (prostřednictvím zapojovací desky elektroniky) do jednoho kanálu přijímače. Pokud budete chtít zachovat nezávislé ovládání serv těchto funkcí, budete potřebovat aspoň devítikanálovou RC soupravu a zapojovací desku v trupu pro tyto funkce nepoužijete.

Jako pohonný akumulátor budete potřebovat LiPo šestičlánek 22,2 V 5000 mAh se zatížitelností aspoň 30 C. Regulátor v modelu je opatřen konektorem EC5 (PELIKAN DANIEL #7956/7957).

ARF set obsahuje: Trup z pěnového EPP s nainstalovaným dmychadlem, střídavým motorem, regulátorem, UBEC stabilizátorem napájení, elektricky zatahovanou příďovou nohou a 2 servy, křídlo z EPP s nainstalovanými servy křidélek, klapek, elektricky zatahovaným podvozkem a 2 servy krytu podvozku, ocasní plochy z EPP s nainstalovanými servy, spojku křídla, sadu šroubů a návod.

Rozpětí [mm]1450
Délka [mm]1274
Hmotnost [g]3050
Plocha křídla [dm2]32
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M,P(3),F(2),příďová noha
Stavební náročnostS1
Náročnost pilotážeP2,P3

Pohon a RC vybavení:

Motor*BL3541-1450
Regulátor*střídavý Hobbywing 80A Opto
Dmychadlo*90 mm, 11 listů
AkumulátorFOXY G2 22,2 V 5000 mAh
Serva*11x mikro S009 digitální
RC soupravamin. 6 kanálů
*) Součást ARF setu
0/4 rating1/4 rating2/4 rating3/4 rating4/4 rating 0×
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat.
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné.