Ultimate Engine R36 Robert Batlle Edition Ceramic kombo
Popis produktu:
Robert Batlle & Ultimate Racing: Legendární partnerství, které se stále zapisuje do historie.
Robert Batlle, jedno z nejikoničtějších jmen ve světě RC, je také nejdéle působícím jezdcem týmu Ultimate Racing. Jak sám říká:
Více než 25 let pracujeme bok po boku, posouváme hranice a dosahujeme významných vítězství, jako je mistrovství světa 2012, tři evropské tituly a mnoho dalších prestižních mezinárodních vítězství.
A nyní, v roce 2025... opět zvedáme laťku!
Představujeme nový motor Ultimate R36, který je výsledkem dlouholetého vývoje Roberta a našeho technického týmu. Tento motor představuje dokonalou rovnováhu: plynulý, snadno ovladatelný a s úsporností, která vám vyrazí dech.
Robert to říká nejlépe:
Na tento projekt jsem opravdu hrdý. R36 je super plynulý a lineární a s výfukem Supersonic 2141 je pocit na trati prostě šílený. A spotřeba paliva? Z jiného světa!
Ultimativní kombinace?
Nový model R36 se dodává ve spojení s výfukem Supersonic 2141 s keramickou úpravou, skvělou Venturi vložkou FlowMax, proslulým vzduchovým filtrem AIRMAX a speciálním uchycením výfuku - to vše je navrženo tak, aby z něj byl vymáčknut maximální výkon.
Motor
Motor R36, který vyrábí prestižní společnost O.S. Engines, vychází z motoru Speed B21 se čtvercovým zdvihem (poměr vrtání ku zdvihu 1:1), který byl vyvinut z předchozího motoru MXS a prošel zásadní modernizací: nové časování sání a výfuku, přepracované zadní víko a optimalizovaná kliková skříň.
Je vybaven utěsněnou spalovací komorou s O-kroužkem pro bezchybné utěsnění a maximální linearitu. A ano - součástí je Venturi vložka difuzoru FlowMax, která z tohoto motoru dělá skutečně elitní balíček.
Výsledek?
Křivka výkonu, která je hladká, ale v případě potřeby výbušná, a poskytuje citlivý a konzistentní výkon v každé zatáčce - a je to jeden z motorů s nejlepším volnoběhem, které můžete na trhu najít.
CHLADICÍ HLAVA
Hlava má stejnou osvědčenou konstrukci, jakou najdete u současných motorů Ultimate, ale má jedinečný vzhled, díky kterému vyniká. Díky nízkému těžišti a tvaru optimalizovanému pro proudění vzduchu, který směřuje chlazení přímo ke žhavicí svíčce, zajišťuje stabilnější seřízení karburátoru a volnoběžné otáčky - a to i za extrémních podmínek.
KARBURÁTOR
Karburátor O.S. 21 J3 byl zdokonalen pomocí speciálního držáku vysokootáčkové jehly s žebrováním, které pomáhá udržovat chladnější a stabilnější teplotu pro lepší chlazení průtoku paliva do karburátoru, což snižuje teplotu karburátoru, a v důsledku toho je stabilnější s velkou stabilitou volnoběhu, zlepšuje spotřebu paliva a celkový výkon motoru.
Karburátor je dodáván s kroužkem manžety karburátoru od společnosti Ultimate Racing. Tento kroužek byl navržen tak, aby zaručoval co nejlepší utěsnění karburátoru.
Kromě toho byl také upraven uniballový kloub šoupátka karburátoru se dvěma zarážkami namísto jedné. Díky této nové upravené konstrukci můžete snadno nastavit úhel uniballového kloubu, aniž byste museli motor rozebírat.
Pro ty, kteří rádi jemně ladí, přináší tento karburátor mimořádně přesné nastavení, ideální pro zkušené řidiče.
Zadní víko
Nové zadní víko, CNC frézované ze švýcarského hliníku 7075-T6, má větší výřezy pro zlepšení průtoku paliva a zvýšení výkonu.
Jeho chytrá konstrukce umožňuje bezpečnou demontáž - i s pístem ve spodní mrtvé ose - bez použití speciálního nářadí nebo rizika poškození.
Kliková hřídel
Kliková hřídel má úpravu DLC a 2 wolframová závaží, která zvyšují setrvačnost otáčení a zlepšují cit ve středních otáčkách.
Ložiska
Dodává se s originálním keramickým ložiskem OS vzadu a ocelovým ložiskem Ultimate Racing s dvojitým těsněním vpředu.
Vložka difuzoru (Venturi)
Součástí motoru jsou dvě Venturi vložky difuzoru FlowMax (6,0 a 6,5 mm) s novou konstrukcí: delší a se širší základnou dokonale zapadají do karburátoru a optimalizují vnitřní průtok.
Výsledek?
Větší výkon při menších vložkách, což znamená nižší spotřebu paliva bez ztráty výkonu.
Vnitřní vložka hlavy a píst
Vycházejíc ze skvělého základu MXS, byla upravena vnitřní vložka hlavy, která modifikuje kanály tak, aby bylo možné měnit časování sání a výfuku a dosáhnout tak vyššího výkonu bez zvýšení spotřeby paliva.
Vložka se 3 sacími a 1 výfukovým kanálem zaručuje nízkou spotřebu paliva při velmi vysokém, ale plynulém a lineárním výkonu.
Vložka i píst jsou vyrobeny z vysokopevnostního hliníku, který zvyšuje jejich odolnost.
KLIKOVÁ SKŘÍŇ
Kliková skříň byla vnitřně přepracována, aby se zlepšil průtok paliva a zvýšil výkon. S laserem gravírovaným Robertovým číslem 36 a číslem limitované edice je stejně exkluzivní jako funkční.
Výfuk
Nový výfuk Supersonic 2141 přináší mimořádně plynulou odezvu na plyn, charakteristický zvuk a keramickou povrchovou úpravu, která skvěle vypadá a dlouho vydrží - bez snížení výkonu.
Vzduchový filtr Airmax
Koncepce AIRMAX spočívá v dosažení maximálního průtoku vzduchu ke karburátoru při respektování vnějších rozměrů filtru, aby zůstal kompatibilní s většinou 1/8 terénních vozů a karoserií. Toho je dosaženo pomocí krátké tvarované gumové spojovací trubky o velkém průměru, která urychluje proudění vzduchu, a vnitřní struktury filtru s větší plochou, aniž by byla ohrožena ochrana motoru. Výsledkem je znatelné zvýšení výkonnosti motoru.
Gumová spojovací trubka je vysoce odolná, aby se zabránilo nežádoucímu poškození.
Filtr je dodáván s předmazanou jednovrstvou pěnou a obsahuje kryt filtru s vyznačenými otvory, který lze použít za deštivých dnů.
Součástí balení jsou 2 nastavitelné plastové držáky, které se hodí pro montáž do různých modelů. Jeden slouží k upevnění výše nebo níže. Druhý je k upevnění blíže nebo dále ve vodorovné poloze. Oba držáky mají nastavitelné otvory, které poskytují určitou volnost pro snadné osazení.
Součástí balení jsou 4 šrouby a 2 plastové pásky pro kompletní montáž filtru a držáků.
Jste připraveni posunout své RC auto na vyšší úroveň?
S kombinací Ultimate R36 + Supersonic 2141 získáte vše:
Výkon, spolehlivost, styl, efektivitu... a hlavně: DNA šampiona.
TECHNICKÉ SPECIFIKACE
- Objem: 3,49 cm3
- Výstupní výkon: 2,61 HP při 34 000 ot/min.
- Praktický rozsah otáček: 4 000 - 42 000 ot/min
- Vrtání x zdvih: 16,40 x 16,40 mm
- Vnitřní vložka hlavy: 3 + 1 kanál
- Zadní kuličkové ložisko: keramické
- Přední kuličkové ložisko: ocelové
- Kliková hřídel: 14 mm
- Karburátor: 21 J3
- Žhavicí svíčka: P3 Turbo
- Výfuk: zadní
- Doporučené palivo: Nitrolux Energy3 16%-25%.