125” Extra 300 V4 - Modrá/Bílá 3,35m

125” Extra 300 V4 - Modrá/Bílá 3,35m
Kód: A123V4-B/O/W

Aktualizace skladu 29.03.2024 03:32
Dostupnost na dotaz

Cena s DPH 59 990 Kč
Cena bez DPH 49 579 Kč

EAN 8596450017924
Výrobce ExtremeFlight


Momentálně nelze objednat

Doprava
ČP-Balík, pouze pro zboží do délky 1m0 Kč
Nadrozměrné zboží nad 1m délka0 Kč
Osobní odběr0 Kč

Popis produktu:

ARF stavebnice 3D akrobatického speciálu o rozpětí 3 353 mm, určená pro pohon benzinovým motorem o obsahu 180ccm nebo elektromotorem. Velmi lehká konstrukční stavba, mnoho uhlíkových dílů. Verze V4 nemá zakrytý "tunel" pro tlumiče.

Akrobatické modely Extreme Flight jsou volně založeny na skutečných letounech, přičemž konstruktér si dovolil řadu úprav, aby vznikl model s unikátním vzhledem i letovými výkony. Označení EXP nijak nesouvisí se skutečným letadlem, ale je zkratkou slov Experimental Progressive (Experimentální, Progresívní). Toto označení bylo zvoleno vzhledem k tomu, že modely Extreme Flight využívají několik pokročilých konstrukčních a aerodynamických konceptů. V lehké konstrukci, jejímž základem jsou balsové a překližkové díly, se štědře a na těch správných místech - používají materiály z uhlíkových a skelných kompozitů pro dosažení vysoké pevnosti a tuhosti draku při minimální hmotnosti. Výsledkem je robustní model schopný zvládat aerodynamické zatížení v širokém rozsahu, který je ale dostatečně lehký pro dosažení vysokých výkonů.

Perfektně nastříkaný laminátový motorový kryt a aerodynamické kryty kol i možnost vybírat z více barevných schémat potahu nažehlovací fólií ULTRACOTE (=Oracover) s vysokou viditelností vám poskytnou model, na který budete na letišti právem pyšní. Kombinace všech těchto moderních prvků vytváří model, který posunuje hranice možností moderního akrobatického létání. Modely Extreme Flight vynikají ve všech režimech moderní letecké akrobacie včetně pomalé 3D akrobacie v malé výšce, rychlé a agresívní extrémní akrobacie i klasické přesné akrobacie.


Sportovní polomaketa akrobatického letadla pro pohon benzínovým motorem 180 ccm pro zkušené piloty pro létání klasické přesné i extrémní 3D akrobacie.

Trup modelu je klasické konstrukce z překližkových a balsových laserem vyřezávaných dílů s kompozitovými výztuhami s odnímatelným laminátovým motorovým krytem a odnímatelnou horní částí trupu s kabinou pro dokonalý přístup k pohonnému systému a RC vybavení. Motor se upevňuje v zadní montáži na překližkové krabicové lože; pro případnou montáž laděného tlumiče výfuku je připraven tunel na spodní straně trupu.

Dvoudílné křídlo se souměrným profilem (poloviny se nasouvají z boku na uhlíkovou trubkovou spojku a zajišťují šrouby) je rovněž klasické konstrukce s celobalsovým tuhým potahem. Křidélka s velkou plochou jsou ovládána 2 páry nebo trojicemi serv.

Ocasní plochy jsou lehké celobalsové konstrukce, VOP je dvoudílná spolovinami stabilizátoru nasouvanými na uhlíkovou trubku. Poloviny výškovky jsou ovládány servy uloženými ve vodorovném stabilizátoru s krátkými přímými táhly. Směrovku můžete ovládat buď jedním nebo dvěma serva standardní velikosti uloženými v ocase (výhodnější pro dosažení správné polohy těžiště při použití sériových expanzních tlumičů), nebo lankovými náhony 1-2 servy uloženými v prostoru kabiny (výhodnější pro dosažení správné polohy těžiště při použití laděných tlumičů). Celý model je potažen nažehlovací fólií ULTRACOTE (to je obchodní značka používaná v USA pro dobře známé fólie Oracover).

Podvozek je ostruhového typu s uhlíkovými hlavními nohami, koly s laminátovými kryty a drátovou ostruhou s uhlíkovou konzolí spřaženou se směrovkou.

Pro pohon budete potřebovat benzínový motor 180 ccm (např. GP-176).

Pro ovládání modelu vyhoví nejméně devítikanálová počítačová RC souprava možnost přesného nastavení párových serv a naprogramování dvojích a exponenciálních výchylek ve správné velikosti je pro létání akrobacie klasické přesné i extrémní 3D zásadní.

Serva vyhoví rychlá a velmi silná ve standardní velikosti např. Hitec Hitec HS-7950TH, D980TW nebo HSB-9381TH a jedno standardní servo pro ovládání plynu.

Stavebnice obsahuje: nažehlovací fólií potažený trup, křídlo a ocasní plochy, nastříkaný laminátový motorový kryt, kompletní sadu příslušenství, uhlíkový podvozek, ostruhu, kola a návod.


Rozměry a hmotnost přepravních boxů:

Trup: 255x54x66cm ; 20kg

Křídla: 80x20x153cm ; 6,8kg

Motorový kryt: 46,5x43x48cm ; 3,1kg




Upozornění

Dle Nařízení Komise v přenesené pravomoci (EU) 2019/945 ze dne 12. března 2019 o bezpilotních systémech a o provozovatelích bezpilotních systémů ze třetích zemí a Prováděcího nařízení Komise (EU) 2019/947 ze dne 24. května 2019 o pravidlech a postupech pro provoz bezpilotních letadel jsou provozovatelé a piloti bezpilotních létajících prostředků (klasické modely letadel, multikoptéry, drony), které mají hmotnost vyšší než 250 g nebo nesou kameru nebo jiný senzor schopný jakkoli zachycovat osobní údaje, povinni se registrovat (v ČR u Úřadu pro civilní letectví). Další informace najdete zde: Registrace provozovatelů a pilotů dronů

Rozpětí [mm]3175 - 3353
Délka [mm]3116
Plocha křídla [dm2]176.9 - 181.2
Ovládané funkceS,V(2),K(2),M
Stavební náročnostS2
Náročnost pilotážeP4
0/4 rating1/4 rating2/4 rating3/4 rating4/4 rating 1×
Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nastavení cookies

Používáme cookies, abychom Vám umožnili pohodlné prohlížení webu a díky analýze provozu neustále zlepšovali jeho funkce, výkon a použitelnost.

Nezbytné (vždy aktivní nelze vypnout)
Tyto cookies jsou potřeba, aby web fungoval správně.
Analytické
Pomáhají nám pochopit, jak web používáte. S jejich pomocí ho můžeme zlepšovat.
Profilující (marketingové)
Díky těmto cookies vám můžeme zobrazovat relevantní obsah a reklamu, které pro vás mohou být zajímavé a užitečné.